Nu är det jag som håller ställningarna :)

När Linnea är i USA så är det jag som sköter bloggen i några dagar iallafall för på onsdag så ska jag åka till danmark  med fotbolls laget, känns som att det kommer bli ganska jobbigt för en ovältränad tjej som mig. Vi kommer liksom att träna 1/2 timme två gånger om dagen + träningsmatcher, jag kommer aldrig att orka. Var nere och köpte fotbollsskor förut som jag måste gå in så att jag inte få skavis, mina gamla har spräckt runt hela så jag får tejpa dom en massor och ta med dom också.

Köpte även ett par gladioator sandaler som jag inte slutat tänka på sen jag såg dom första gången igår , dom kostade dock 700 kr men det var det värda :P hihi

ikväll ska jag göra ingenting vad jag vet :)
Vad ska ni göra ikväll då ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback