Ba Ba Ba ...



Här har jag suttit precis ända sen jag kom hem från skolan, men jag har  gjort allt annat än vad jag borde ha gjort,vi har nämligen prov i litteratur imorgon och det är fruktansvärt ointressant så jag gör hellre andra saker som att sitta vid datorn.. Och nu funderar jag på att gå ut och springa men känns inte som jag orkar, men skulle bli stolt över mig själv om jag gjorde det;) vet bara inte vart jag ska springa isf, vill helst inte att någon ser mig men jag vill ändå springa så långt jag orkar,... puhh, jag sätter på mig träningskläderna och springer den vanliga rundan, den är inte så lång men det är alltid något.. och nu har jag sagt det så nu MÅSTE jag göra det !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback