Jag går ner i min källare där lever jag sällare ......

Nej nu börjar klockan bli mycket och jag får hitta på nått snart.. Hade tänkt att gå ett varv på centret idag men då behöver jag skjuts för jag orkar inte gå.. kanske ska färga emmas hår men det orkar jag inte göra nu + att jag vill på centret först och då blir det säkert jätte sent jag kommer färga hennes hår. Får se hur jag gör :)
Blä imorgon är det fotbollsavslutnig :( funderar på att glömma bort att det är för det är så tråkigt . Men jag måste väl gå dit...
 Bilder som jag tog imorse när jag hjälpte mamma att städa i källaren, eller jag provade gamla kläder istället det är såå mycket roligare :)




När jag tog bilderna så hade jag nyss vaknat så såg ut som ett troll därför tar jag bort fejjan :) // Kajsa :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback