Trött å sleten !

                              Varför syns inte våra senaste händelser när man går in på bloggen ?

det känns som det krolnglar massor på bloggen justn nu :S det är nog föratt vi har uppdaterat så himla lite men sanningen är den att jag vetkligen inte orkar skriva nått efter att jag kommit hem från praoen, det är jobbigt att gå upp klocken 6 varje morgon och sen jobba hårt. Dom andra praoplatserna jag har jag inte slitit så hårt..
i sexan så var jag på mitt gammla dagis här i töcksfors, då hade jag dom som var 1,5-3 år det var väl kanske ganska jobbigt ändå. men ifjol så var jag på shell/7-eleven och då hade jag inte värst mycket att göra :D
På prior så har vi inte vilat en sekund, förutom idag för då var vi på lagret och då hade vi inte så mycket att göra eftersom vi inte fick köra truck "( Men till sommaren år vi 16 och då får jag göra det, måste bara ta truckkort först.

Jag tog inte så många bilder  men kan lägga upp dom jag har tagit iallafall. vi försökte ta ett kort på vad vi hade på oss flera gånger men varje gång vi skulle göra det så kom det ner folk till vårat omklädningsrum och då ville vi ju inte ta kort, hade sett lite mesigt ut kanske :)

Mobil bilder


vi fick lite stora kläder så vi såg ut som små myror i stora plastpåsar :)

Jag trodde jag tog flera bilder med kameran men det gjorde jag inte !
Men nu ska jag ta fredan som alla gammlingar säger, Godnatt //Kajsa :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback