Söööndag

Det här kommer att bli en riktigt slö och lång söndag. Just nu håller jag på att skriva klart mina bilduppgifter, inte så kul men det är något som måste göras så. Skulle bara skriva om en konstnär egentligen men eftersom jag inte var riktigt säker på om vi fick skriva om den ena jag skrev om så skrev jag en till, onödigt kanske men vad gör man inte för betyget :)

Igår badade vi badtunna och det var riktigt varm och skönt, sen satte vi oss i grillkåtan och myste efteråt så nu luktar jag rök måste egentligen gå och duscha för ska på centret med mamma sen men jag orkar just nu. Usch imorgon har vi skolkort också, sista skolkorten någonsin på Töcksfors skola. blir lite gråtfärdig när jag tänker på det :'(

Ha en bra söndag allihopa :*  // Kajsa

Kommentarer
Postat av: fanny

snyft, fäller en tår det är hemskt att vi snart skiljs åt allihop :'/

2010-10-03 @ 15:56:13
Postat av: KajsaKoooo :)

Jag vet det är hemskt :(

2010-10-03 @ 17:47:48
Postat av: linnealama :)

jag fick en klump i halsen när jag tittade på skoltröjtryck :'(

2010-10-03 @ 17:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback