Massor av dagar i ett !!

Heej :)

Jag orkade inte blogga igår, eller det gjorde jag visst det men vi hade inge internet så jag satt inte vi datorn på hela dagen :) stolt
vi jobbade iallafall med salladkyckling idag med, fast vi egentligen skulle vara någon annan stans, ingen aning vart . Så kom chefen och frågade oss om vi ville jobba på salladskyckling en dag till,(säger inte att det här är Linneas fel men det är det )och eftersom linnea sa att det gick bra för henne så kunde inte jag säga nej, eftersom  jag inte vill var helt ensam på en stor kyckling fabrik där 50% talar norska och 40 % typ arabiska,polska thailändska och massa mer språk sen 10% svenska.. så nej tack, det fick alltså bli att pilla kyckling en dag till.. Men imorgon då ska vi göra något annat och det är tydligen jätte kallt där vi ska vara, så det får bli dubbelt av allt !!
Vi har värsta snygga kläderna på oss, tänkte ta ett kort på hur vi såg ut förut men då kom det folk och då vill jag inte ta :$ tar imorgon istället när vi förhoppningsvis har lite snyggare kläder och slipper hårnät :)
Mamma har massvis av sysslor till mig, få se till att göra dom innan jag duschar :) Bloggars bloggpolers :) //Kajsa :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback