Kanelbullensdag

Idag är det kanelbullens dag, så vi bakade kanelbullar på hemkunskapen, det var gott men sommar korven smakade inte helt okej, kan bero på att jag tycker varken om ris eller falukorv. Idag har vi tagit skolkort, sista skolkortet någonsin på Töcksfors skola. Vi bestämde skoltröjorna idag också och dom kommer nog bli riktigt bra får vi hoppas iallafall :) Det märks att vi snart slutar 9an, det är typ 2 månader tills vi sak söka gymnasium och jag har ingen aning om vart jag ska gå eller vilken linje jag vill gå .... PANIK !!

Imorgon så har vi matte prov så kanske bore läsa lite på det så att jag förstår, hänger inte riktigt med på lektionerna. så måste jag träna på kemi och fysik provet också, borde börja med det nu för kl 19,00 så ska jag till fritisgården på london möte.. inte länge kvar tills vi åker nu, tyvärr så ska inte hela klassen med men det blir nog kul ändå får vi hoppas :)
Men ska gå och träna på matten nu så vi bloggas ;) // Kajsakooo :*

Lite bilder från dagen.



dagens outfitar  !!

Tränade på smilet inför skolfotot ;P

Linnea&Emma :)

Kommentarer
Postat av: Emmmmma :)

2010-10-04 @ 15:28:29
Postat av: KajsaKoooo :)

:)

2010-10-04 @ 15:44:44
Postat av: ffannyuyy

snögge jävlar ää vi :))

2010-10-09 @ 15:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback