Heeeej :D

Heeeej :)
Imorse så hade vi nutidsorientering och det gick väl inte så bra gissade på typ hälften av alla frågor ... (kan inte vara meningen att små barn som vi sak kunna sådana frågor XD ) sen så hade vi A-delen i matten och det kändes riktigt bra B-delen kommer därimot gå riktigt riktigt dåligt :)
Så fick jag Vg på historia provet också (y) (NÖJD) När jag kom hem så satt jag och skrev en sammanfattning på fysiken, jag förstår verkligen inget så måste ha hjälp ? :)
Om 2 timmar så börjar Desperate Housewifes och det måste jag se ... har dock inte tittat på alla sesonger men det är bra ändå :)
Inatt så åker Linnea till New York (utan mig :@ ) hoppas du får det kanon (och köper mycket fina saker till din partner) och du behöver inte tänka på mig när du är där :* saknar dig redan :(  // Kajsakoooo :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback