Glömsk ?

Hej igen tittar på ensam mamma söker nu om ni vill veta liksom :))

Skulle bara skriva lite ointresanta saker eftersom jag inte har något annat att göra, jo det är så att jag glommer nästan alltid bort att skriva att det är jag som skriver mina inlägg, så om det inte står //Kajsa eller nått på slutet så vet ni att det är jag som har skrivit inlägget + att jag alltid glömmer att välja en katergori till mina inlägg också så jag får alltid göra om det efter att jag har skrivi klart inlägget och puplicerat inläggen och allt, men det är inte alltid lätt att komma ihåg allt :))

Ska beställa kläder från ellos idag, men jag hittade nästan inget jag gillade där så jag ska bara beställa en adidas tröja för 599:- kr men vi har 40% rabatt så den kostar bara 350 :- gött det :D har inte riktigt bestämt vilken färg jag ska välja än.
     
bilderna blev visst inte så bra, men ni får nöja er med dom :) jag tror jag väljer den mörkblåa men vet inte än.. vad tycker ni ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback