Studiedag :D

Hejhej! Sitter och pluggar nu, inte särskilt kul men det måste göras.. Ikväll är det möte om Londonresan som är i Januari 2011 :D Det ska bli så sjukt kul! Har studiedag idag också vilken är så grymt skönt..

I lördags var jag och spelade paintball, det var skiiitroligt! Man kände sig riktigt cool alltså ;) Mitt lag var överlägset bäst (fast måste säga att Kajsa var ganska grym på att hämta flaggan (; ) Mitt lag vann iaf mest gånger..

 
från vänster : Emma, Jag och till sist Kajsa :)

Sen på kvällen var det Halloweenparty i mitt lilla krypin. Det var skoj :) Har inga bilder från det men har några filmer som inte ska laddas upp ;) Det uppskattas nog inte ;)

Vi hörs kanske senare.. Måste plugga som en galning.. :(

Bye! Pussar ♥// Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback