Stcker snarrrrt !!

Om e timme ska vi åka iväg till mormor och morfar föratt fira farsdag med släkten :)) det blir bra för jag är riktigt hungrig nu , även om jag åt frukos för typ 2 timmar sedan men åt bara vitan i ett ägg och en halv smörgås så inte så konstigt att jag är hungrig kanske :)

Men tänkte börja med hemkunskapen förut, eller jag började också men det var inte så lätt när man inte hittade någin informatinon på internet eller i boken.... :@
Men just det kom på nu att vi fick två hemsidor som vi skulle gå in på föratt hitta information :$ Får göra det någon annan dag för idag har jag fullt upp, för vi ska till farmor och farfar efter mormor och morfar... hinner inte göra något idag alltså.. ajaj det löser sig :))

// Kajsa

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Åh Tack :) skönt att höra att folk bryr sig. Nej, det vill jag verkligen inte missa, det är ju trots allt sista året nu före hela klassen skiljs åt, det är rätt trist ändå även om man inte är så bra vänner med alla :) <3

2010-11-14 @ 15:22:54
URL: http://madeleineeolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback