Promenixxxx..

Kom nyss hem från promenaden och jag överlevde men kan bero på att jag hade på mig två strumpbyxor två sockar och ett par mjukis byxor dunjacka och mycket mer :D heheh men det var inte så farligt kallt faktisk.. var mest på händerna jag frös :D  Men det var verkligen supermysigt och när alla skulle gå hem till sitt så kändes det jobbigt för det var såååååå mysigt, även om vi träffas imorgon igen så kändes det som vi inte skulle ses på år och da ... :)
Men EMMMA var tvungen att krama en liten katt så den följde efter oss jättelångt.. (linnea lägger upp bild på den sen) så vi fick jaga bort den såatt den inte följde med oss över E18 det vore inte bra .... jag gick hemmifrån kl 16,15 och kom hem för typ 15 minuter sen så dset var en lång promenad :D

Min telefon slutade fungera under promenaden också "( det blev nog för kallt för min lilla pingla...

Men nu äs jag riktigt hungrig, har inte åte något på länge. så hoppas mamma kommer hem snart så att det blir lite mat gjord :)

Ha en bra fradagkväll nu :D


Bara föratt det är så kallt ute så får ni en bild på linnea från i sommras :D // kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback