Lördag 10,03

Godmorgon !!

Jag var verkligen trött igår efter promenaden. me jag orkade hålla mig vaken tills idol var slut.. Synd att Linnea åkte ut hon var mycket bättre än Minnha !!

Och som vanligt så vaknar man super tidigt på helgerna.. vaknade klockan 18,30 imorse.. suck.
men så tänkte jag att jag kunde träna lite innan jag ska iväg till emma. men jag vet inte om jag orkar., för måste nämligen till affären och köpa lite saker so vi behöver till pepparkaksbaket sen så måste jag gå tillbaka hem till Emma, så får se hur jag gör med träningen.. men om vi ska vara hemma hos Emma klockan 12 så måste jag göra det nu !!

Ha en bra dag för det ska jag ha :) // Kajsa

Kommentarer
Postat av: lisfis :)

men kajsa lilla, 18.30? ;)

2010-11-27 @ 10:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback