I Hennes Skor....

Heej igen :))
Jag missade idol ifredags, eftersom vi hade disco. men jag lyssnade på Olle och fy bubblan var bra han är.
Och nu är det bara 14 dagar kvar tills jag och Emma ska åka på Idol i Karlstad. Då hoppas jag att weise har åkt ut och att Olle är kvar annars finns det ingen där jag vill se :) RÖSTA PÅ OLLE NÄSTA FREDAG SÅATT JAG KAN SE HONOM !! Tack på förhand....


Sitter och tittar på " Ihennes skor" med mamma och pappa, dom har somnat så man kan säga att det bara är jag som tittar på den :)
Imorgon så åker iaf Mamma pappa och jag till Karlstad kom vi på förut, det ska bli mysigt, så slipper man tänka på en sak som har hänt med en i släkten :'( ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback