!:@#*'!#@*¨!!#

"tränar" på spanska .. Nej det gör jag inte sitter med spanska böckerna bredvid mig .. Men jag rör dem inte .. vet ni varför ?
Föratt jag hatar spanska och har velat slutat sen jag slutade sjuan .. men bara föratt jag ine slutade nu så MÅSTE jag fortstätta.. men jag vill inte kommer få i ig i det ändå.. så vad är det för ideé ? ingen alls tycker jag !! är så jäkla förbannad på allt .. Jag har inte lärt mig ett skit på 2,5 å så tror inte att det gör mg någon nytta att gå ett halv år till !! + att jag är stressad över massa saker för vi har ju show på fredag!! 
Men jag fördriver tiden med massa annat så försöker att inte tänka på allt..



Kommentarer
Postat av: Maliin

Hej! Snyggt lack det där! Vad är det för serienummer/färg? Kram Malin

2010-12-03 @ 14:49:37
URL: http://millyzz.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback