Dear John

HEJ! Gick till köpcentret efter skolan och så skulle jag ta ut pengar men kortet fungerar inte. What's up with that liksom? Iallafall, blev glad när pappa kom och hämtade mig för då åkte vi och hyrde film (dear john) och köpte en varsin kebabrulle. Sitter här med en klump i halsen.. Har precis tittat på Dear John och det går inte att hålla tillbaka tårarna när man tittar på den, MEN tyckte inte om slutet. Eller, det var ju bra men trodde det skulle bli ett mer romantiskt slut. Ska snart läsa boken och jag hoppas att den också är bra :)



Nu ska jag gå och göra något nyttigt. Vi kanske hörs sen. Om inte, ha en bra kväll och sov gott :)

Pussar♥// Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback