allt från himmel och jord !!

Kom inte in på fb så jag kan lika gärna skriva lite här ..

Hade planerat dagen så perfekt .. men jag gjorde inget eller jo det gjorde jag .. ja sprang men bara i 20 minuter .. (hade tänkt att springa en timma , men det blev så himla jobbigt efter tag, det var nog på grund av alla gifflar jag åt på spelarträffen )  har inte gjort så mycket mer idag .. varit på spelarträff om hur det kommer bli med vårat fotbolls lag till våren .. vet inte om jag är speciellt taggad för det .. kommer verkligen att sakna vårat gamla lag .. (de nya har ingen humor )

Kommer nog inte att blogga så värst mycket under veckan för vi har en show som vi måste ta tag i .. + att vi har det förbaskade sketna spanska provet också .. som jag kommer få ett stort j*vla IG i men det skiter jag i .. för vi kommer ändå att välja bort ett ämna och får jag ig i spanskan så väljer jag såklart bort det .. Har velat sluta sen 7an men Min kära mor har inte tillåtit mig.. spanskan kommer inte att ge mig någon nytta i livet ändå .. :@ blir lite förbannad faktiskt !!

Och shown med .. det kommer bli en kattastrof . jag har ingen aning om vad jag ska göra .. (jag gillar att synas men hatar att prata inför mycket folk och med repliker också :O Jag är som rolligast när jag är spontan XD )
Nej men asså jag vet verkligen inte vad jag ska hitta på .. jag kommer ju vara så nervös när jag står på cenen att jag kommer att darra och ingen kommer höra vad jag säger : S

Och imorgon så ska vi BADA med skolan oc jag är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ HÄÄÄÄÄÄR taggad inför det .. jag älskar verkligen att bada på skolan .. får man simma flera hundra km och verkligen trängas i den lilla trånga basängen.. och om man har tur så kanske man får känna lite hud av den som simmar bredvid .. NEJ usch och fy ååå Blää jag gillar verkligen inte att bada med skolan det är nog något av det värsta som finns .. Gahhh ..

Som ni kanske märker så har jag inte så mycket bättre för mig och om ni orkar läsa allt så beundrar jag er .. Det står ju inte precis något intressant så antar att alla slutar läsa innan ni kommit egenom halva .. (heter det egenom eller igenom ? ) men som sagt så kommer det att bli väldigt dåligt med uppdatringar från min sida denna..  Men det var allt för mig idag .. och glad första advent .. (så kanske man inte säger men jag gör det nu ialafall )

Godnatt vi Hörs om jag överlever denna hemska vecka !! // KajsaKooooooooooooooooooooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback