18,37

Linnea hade visst lite problem med sin biologi upg, så jag fick hjälpa henne lite.. jag var ju ändå klar för ca 2 veckor sen.. inte föratt skryta men :D hahah .....

Men jag är så j*vla nöjd men ändå så j*vla missnöjd för jag var ett poäng ifrån mvg på fysik provet vi hade häromdagen.. och visst det är bra att få vg (tro mig jag nöjjer mig med det ) men sååå surt att man var 1 ynka litet poäng från mvg. vad spelar det för någon roll.. GE MIG ETT POÄNG TILL KVINNA LILLA !!! hehe... nej då jag är nöjd :)

Men jag var på centret föratt ta hål i vingen (vet inte om det heter vingen men jag kallar det de nu) på örat förut men nä jag kom dit hade valt ut örhänge och allt så tog dom inte hål där längre.. fråga mig inte vrf "( blev iallafall besviken.. men nu måste jag sätta in smöret innan det smälter :D heheh // Kajsa

Kommentarer
Postat av: Anonym

kvinna lilla?! tillåt med småle ;D

2010-11-27 @ 10:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback