Mornmorrrn :))

Skojjar du Linnea ? !! För tillfället hatar jag dig .. du kunde ju ha köpt en till mig med XD



Hej på er.. var ett tagsen :P var tillbaka på skolan igår och gjorde engelska provet och fick min skoltröja.. slänger upp en bild sen.

Men idag så ska jag och Mamma julbaka. mysigt och gott.. Sen så måste jag träna på kemiprovet som alla hade i torsdags men då var ju jag sjuk.. många var inte på skolan eftersom att skolbussarna inte hade kört eftersom det var super halkigt också . Men det ska göras på Måndag så det är ju bara att sätta igång att träna lite på det :P

en väldigt nyvaken och trött Kajsa ... :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Är det bara jag som inte skrev 1337?

2010-12-18 @ 14:19:17
Postat av: Kajsa

Du skrev visst så Linnea :)

2010-12-19 @ 13:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback