Missade träningen, med vilje ? hmm ...

Har förbänt ca 250 kalorier om ni vill veta :) jag stod nämlingen på vårat löpband i 35 minuter. hade orkat längre men jag fick sån j*vla håll :@ hatar sånt... aja bättre än inget iallafall. missade ju träningen så fick träna själv :)
Idag så har jag spelar guitar hero precis hela dagen nästan tog några paouser och åt mat och toa besök å lite sånt :)

Men ska duscha snart för det är ganska varmt i källaren :s

Men imorgon är det måndag igen och måndag=skola fast bara i ca 2 veckor till sen är det jullov :))
gud vad jag längtar till nyår jag vet inte vad vi ska göra än men hoppas det blir kul :)

Ha en bra söndag hörs imorgon eller senare :)) // Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback