lyckat!

Shit, blev förvånad över att showkvällen blev så bra! Trodde allvarligt talat att det skulle gå åt....det hållet ;) Vi filmade den (hoppas jag). Vill verkligen se ifall den blev bra. Det känder bra när vi gjorde den så..
 
Men man känner sig jättemesig när man står på scenen och ska prata i mikrofon. Jag vet inte riktigt vad som hände på slutet men när jag skulle tacka och bocka så lät det som om jag fick världens fulaste dialekt.. Började ju nästan skratta åt mig själv.

 Men jag hoppas, hoppas att folk tyckte den var lyckad! Jag hade iallafall jättekul när vi repade och när vi körde showen! :)


bästa numret! Det blir en part 2 på den stora kabarén! ;D


vår fiiina grease-dans :)

hoppas att det kommer upp mer bilder på facebook.

Haha! Olle åkte ur idol!

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback