Fortfarande sjuk och svag..

Har inte skrivit nått inlägg på uperlänge eftersom jag fortfarande är sjuk "(
Min mage är fortfarande ganska tom på mat vilket gör att jg mår piss dåligt så fort jag ställer migupp och sånt :S Men jag klarar inte äta är varken sugen på mat eller hungrig...

Men imorgon måste jag nog gå på skolan eftersom vi har sista kemiprovet för terminene. och på fredag måste jag göra engelska provet som alla andra gjorde i tisdags.. (men jag orkar inte träna men jag måste... )
Nu suger jag på en tablet som är bra óm man har ont i örat. men jag vet inte om det är en sugtablet eller eller inte.. haha


Nu ska jag tr'na lite på prov :D ha det bra // Kajsa

Kommentarer
Postat av: Madeleine

sv: jag tog medium :) du då ? :D

2010-12-17 @ 19:04:04
URL: http://madeleineeolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback