Dan före Dan :D

Heej :)

Imorgon är det julafton :D
Jag älskar julaftons morgon för då har mamma alltid gjort en karta som leder oss till massa små lappar där det står ledtrådar och i slutet så hittar vi en Julklapp  :)
Det är så himla mysigt .. sen så äter vi skinka och massa annat :D 

 Lite om det dagarna som har hänt :D

Måndags så var det taco kväll på gårn och det var jag på men tyckte inte att det var speciellt kul :/

Tisdags så var det fångarna på töcksfors skola vilket klass 9B vann, min klass :D

Onsdags, ja då var det julbal som linnea berättade sen åkte några iväg till KD och tittade på bio.. jag tittade på Harry Potter och ja är inte ett vidare stor fan av harry så jag tyckte inte att det var super bra men det funkade.. Har inte sett så många Harry Potter filmer så jag förstod inte så mycket :)

Jag har tagit en del bilder under det senaste dagarna men jag tror inte att nån uppskattar om jag lägger ut dom någon stans så vi får se om jag hittar en bra bild :) // kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback