23,01 06-12-2010

nej nu ska jag gå och lägga mig .. är inte alls trött faktisk men om jag ska orka med resten av veckan så måste jag lägga mig nu .. (på måndag ska vi vara på skolan 06,30 föratt gå lucia tåg klockan 7,00) förstår ni hur tidigt det är ? jag har inte ens vaknat klockan sju i vanliga fall . och jag som är lucia tillsammans med en annan liten flicka kommer ju se ut som ett nyvaket troll . iaf jag :S )

Som Linnea skrev så är det spanska  imorgon och jag vet att jag fick ig på provet får väl förbereda mig på att andas lugnt när våran underbara spanska lärare säger till mig hur världelös jag är .. vilket jag redan vet och vilket jag inte bryr mig om FÖR JAG HATAR SPANSKA!!

Men gud vad jag itne vill sluta 9an det är så himla kul, tycker jag själv. lektionerna och alla prvo hatar jag med allt annat jag skrattar typ hela tiden, förutom när jag är trött såklart "(

på onsdag så har vi religions prov och därför kan inte jag följa med på ett kalas till en i släkten imorgon "8 skulle faktiskt velat följa med men måste pluggaplugga , eftersom jag inte lagt ner mig i religionen så får jag se till att göra det på sista provet innan betygen ska sättas . (men tycker inte att hinuismen och alla knäppa religioner är ett dugg roligt .. )

Men ska försöka  att sova nu :))
Godnatt // Kajsa

(läääääääskigt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback